?

Log in

No account? Create an account
T O R V E N I U S - decadent art and visions of concept artist Axel Torvenius [entries|archive|friends|userinfo]
torvenius

[ website | www.torvenius.com ]
[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ archive | journal archive ]

speed painted guns, around 15-25 min each [May. 19th, 2009|11:10 am]
torvenius












linkReply

Comments:
Page 1 of 2
<<[1] [2] >>
[User Picture]From: masacra
2009-05-19 09:50 am (UTC)
beauty!!!
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: torvenius
2009-05-19 09:57 am (UTC)
thanx!
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: animal_tristia
2009-05-19 10:20 am (UTC)
you are really dangerous :)
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: torvenius
2009-05-19 11:35 am (UTC)
haha thanx a lot, takte that as a compliment
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: boroda_30
2009-05-19 10:47 am (UTC)
сильно.
ну и канечно порадовала гламурная гравировка на первом пекале. для такой настоящей крутой бабище следящей за модой. типа мульт у япощек был Bubblegum Crisis вот тем теткам именно такие пекали и нужно
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: torvenius
2009-05-19 11:35 am (UTC)
i am sorry, dont understand russian
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: blackbookalpha
2009-05-19 04:15 pm (UTC)
You're getting better with your gun designs man. Keep it up! Practice practice practice!
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: torvenius
2009-05-19 04:27 pm (UTC)
thanx alot ;)
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: coyotedave
2009-05-19 05:30 pm (UTC)
It'd be so cool if you could somehow paint guns using a paintball gun.

Texture, highlights, mechanical detail -- you got a knack!
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: torvenius
2009-05-20 09:21 am (UTC)
haha yeah would be cool but damn hard! :D
(Reply) (Parent) (Thread)
(Deleted comment)
[User Picture]From: torvenius
2009-05-20 09:21 am (UTC)
THANX!
(Reply) (Parent) (Thread)
From: oholiab
2009-05-19 08:53 pm (UTC)
I love sub mod and litle, they're really different from your usual designs (which are all fantastic btw)

I've said it before, but I really love your style, and I especially love your guns and your cityscapes
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: torvenius
2009-05-20 09:22 am (UTC)
very kind words sir! thanx a lot :D
(Reply) (Parent) (Thread)
From: (Anonymous)
2009-05-20 07:27 am (UTC)
Awesome! Love the floral pattern on the first one! :)
/Håkan
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: torvenius
2009-05-20 09:22 am (UTC)
tack håkke! :D
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: vinyldolly
2009-05-23 03:45 pm (UTC)
mmmmm
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: torvenius
2009-05-23 04:15 pm (UTC)
woho, thanx ;)
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: madusssa
2009-06-18 02:44 am (UTC)

like any other woman


like any other woman
i wanna be fooled by love
i want the illusion to be loved
to be the one for someone
the one to be blue
without my sight
my singing eyes
like any other woman
i wanna be fooled
by you
i fear tears to come
for a moment of lightness
when i woke up
dressing happy for disillusion
in love
with the day the sky the moon
in love with you
who are gonna to kill me
once more
with a denying word
yes and then no
but
like any other woman
i wanna be fooled by love
i want the illusion to be loved
with the lightness of an adulescent
dreaming the fairy
unconscious of fear
just a moment
ready to let it go
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: torvenius
2009-06-18 06:51 am (UTC)

Re: like any other woman

:)
(Reply) (Parent) (Thread) (Expand)
From: (Anonymous)
2009-07-01 06:20 pm (UTC)

S.T.R.A.I-HT

hi axel,
i just send you an email, but now i found your livejournal and tag it. :)
very inspiring work and dynamic painting style.
to see a model of your strai-ht go here: http://www.saschahenrichs.blogspot.com

(Reply) (Thread)
[User Picture]From: torvenius
2009-07-08 10:28 am (UTC)

Re: S.T.R.A.I-HT

hi there!
wow really cool, thans! great fun to see it
(Reply) (Parent) (Thread) (Expand)
[User Picture]From: prostobog
2009-07-08 10:17 am (UTC)
cool sketches!
one thing affects the look - triggers look already pressed on all pics, did you do it like this specially?
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: torvenius
2009-07-08 10:27 am (UTC)
thanx!
haha no its just something that happend when I speed paint
(Reply) (Parent) (Thread) (Expand)
From: redmalm.blogspot.com
2010-07-09 12:11 pm (UTC)
Jag blir helt galen i dina grejer! Så sjukt inspirerande. Så himla häftigt också med en Art Director för så grymma spel i sin hemstad!

Mvh
Olov Redmalm
(Reply) (Thread)
From: (Anonymous)
2010-09-18 02:39 pm (UTC)
tack Olov! :D
(Reply) (Parent) (Thread)
(Deleted comment)
[User Picture]From: torvenius
2010-09-18 02:38 pm (UTC)
what the f*uck r u talking about? idiot
(Reply) (Parent) (Thread)
From: (Anonymous)
2010-12-09 01:20 am (UTC)
All your works are freakin awesome! My fav artist

Gohs
(Reply) (Thread)
Page 1 of 2
<<[1] [2] >>